سخن روز /
طی حکمی از سوی دکتر رحیم مهردادی مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی به تاریخ 1401/7/4آقای مصطفی زاهد به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان منصوب گردید.
1401/08/01

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله آقای مهندس حسین خانجانی، ایشان بعنوان جانشین معاونت فنی و بازرگانی سازمان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی آذربایجان شرقی جلسه تکریم و معارفه با حضور مدیر استان ، معاونین، مسئول حراست و تعدادی از رؤسای ادارت ستادی ، آقای مصطفی زاهد به سمت سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان منصوب و از زحمات آقای حسین خانجانی تقدیر بعمل آمد همچنین آقای مهندس خانجانی بعنوان جانشین معاون فنی و بازرگانی معرفی شدند.

دراین مراسم، دکتر مهردادی اظهار داشتند : با توجه به ظرفیتها و تجربیات و دانش شکل گرفته در نیروی انسانی سازمان به جهت بهره وری بیشتر و ایجاد انگیزه شغلی و ارج نهادن به تلاش همکاران ، سیاست اصلی مدیریت سازمان در بکارگیری پرسنل در رده های مدیریتی و ایجاد بستر مناسب در جهت جانشین پروری برای بروز توانمندیهای سازمانی می باشد.

وی در ادامه افزود : لازم است معاونت اداری مالی ساماندهی و بازمهندسی نیروی انسانی ، انعقاد قراردادها و جدیت در وصول مطالبات و درآمدهای تکلیفی. ارزیابی عملکرد، با امعان نظر بیشتری مورد توجه قرار دهد.

تعداد مشاهده خبر10574 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal