سخن روز /
بیانیه سطح توافق خدمات
بیانیه سطح توافق خدمات

بیانیه سطح توافق خدمات برای خدمات سازمان

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

 هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

 این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

مسئولیت و تعهدات:

1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش پرسش و پاسخ و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و24 ساعت روز، دارا می باشد.

2- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با مدیر سازمان و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با ما مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.

3- به محض ثبت درخواست یا شکایت کد رهگیری و رمز برای درخواست کننده ایجاد می شود و از طریق ردیابی نامه در سامانه میتوانند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.

4- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.

5- در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی شرکت فرمایید.

بیانیه سطح توافق خدمات بندهای 1-3-5-7-9-11-12-13-17-18-20-21-22:

صدور مجوز در این خصوص پس از بررسی و برگزاری جلسات توجیهی و تکمیل مدارک طبق دستورالعملهای وارده و ارسال آنها به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران توسط آن سازمان صورت می گیرد.

بیانیه سطح توافق خدمات 2-4-6-14: پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاه تعاونیها و تشکل ها و ارسال مدارک به اداره ثبت صورت میگیرد.

خدمات بند 25 و 19 مربوط به سازمان مرکزی تعاو.ن روستایی ایران می باشد.

بند26: تایید صلاحیت فنی و حرفه ای توسط کمیته مربوطه صورت گفته و در نهایت اعتبار نامه افراد منتخب صادر می گردد.

بند28 : ابتدا نیازسنجی از تعاونیها بعمل آمده و پس از جمع بندی لیست دوره های آموزشی مورد نیاز به سازمان مرکزی اعلام و تقویم آموزشی توسط سازمان مرکزی به استانها ابلاغ و بتدریج آموزشها برگزار می گردد.

بند31: معرفی و کدبندی مشاغل کشاورزی بصورت متمرکز توسط سازمان مرکزی انجام یافته و به استانها ابلاغ می گردد.

بند16:ابطال مجوز واحدهای اعتباری:باعنایت به تصمیمات سران 3 قوه ،بانک مرکزی، پلیس فتا و سایستهای سازمان مرکزی در قالب ساماندهی واحدهای اعتباری نسبت به ابطال مجوز فعالیت واحدهای اعتباری اقدام گردید.

بند23:صدور مجوز خرید و فروش اموال غیرمنقول شبکه تعاونیهای تحت پوشش:در راستای نظارت بر خرید و فروش اموال غیرمنقول شبکه در قالب کمیته فنی و سرمایه گذاری ،بهره برداری و بهینه سازی زیر ساختهای شبکه نسبت به ارائه و یا عدم ارائه تاییدیه شبکه اقدام می گردد.

بند24:صدور مجوز ایجاد و توسعه زیرساختهای موردنیاز شبکه تعاونیهای تحت پوشش:در راستای ایجاد و توسعه زیرساختهای شبکه در قالب کمیته فنی سرمایه گذاری،بهره برداری و بهینه سازی زیر ساختهای شبکه مجوز تایید و یا عدم تایید صادر می گردد.

بند 27:ارائه خدمات مهندسی طرح های عمرانی به شبکه تحت پوشش:باعنایت به نبود پستهای مهندسی عمران در شهرستانها نسبت به ارائه خدمات مهندسی طرح های عمرانی به شبکه تحت پوشش توسط کارشناس تاسیس و ساختمان ارائه میگردد.

بند29:تامین و توزیع نهاده های کشاورزی: با هماهنگی دستگاه های ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،پشتیبانی امور دام نسبت به تامین و توزیع نهاده های کشاورزی از قبیل کود بذر،سم و نهاده های دامی اقدام می گردد.

بند32:ارائه معرفی نامه دریافت تسهیلات بانکی به شبکه تحت پوشش:با هماهنگی موسسات مالی و اعتباری و تخصیص منابع و ردیفهای اعتباری ملی و استان جهت اجرای طرحهای مختلف در شبکه تحت پوشش نسبت به معرفی اتحادیه ها وشرکتها به بانکهای عامل اقدام می گردد.

تاریخ به روز رسانی:
1399/05/12
تعداد بازدید:
802
Powered by DorsaPortal