سخن روز /
برگزاری بزرگداشت روز روستا و عشایر در تعاون روستای آذربایجان شرقی
1402/07/20

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان رنجگران بیان داشت: روز ملی روستا و عشایر به عنوان یکی از مناسبت های مندرج در تقویم رسمی کشور ثبت گردیده و 15مهرماه به این عنوان نامگذاری شده است.

این مراسم با حضور مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر تعاون روستایی، دبیر کمیته امداد امام خمینی استان و همکاران تعاون روستایی استان برگزار گردید. رنجگران با اشاره به اینکه روستاییان و عشایر، این قشر شریف و غیور جامعه برای عمران و آبادانی ایران اسلامی زحمات فراوانی را متحمل میگردند. روستاییان و عشایر را سرمایه های گران سنگ کشور در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست. وی هدف از برگزاری این مراسم را پاسداشت روز ملی روستا و عشایر عنوان نمود و ارج نهادن به جایگاه و نقش بی بدیل روستاییان و عشایر عزیز به عنوان تولید کنندگان اصلی و موثر در اقتصاد کشور را وظیفه همه دانست و به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند ”روستاها به عنوان کانون‌های تولید و ارزش آفرین هستند” اشاره کرد و عنوان نمود که دغدغه و توجه مسئولان و دست اندرکاران باید معطوف به جلب امکانات و حمایت به سمت مناطق روستایی باشد و شبکه تعاون روستایی آماده خدمت رسانی در حوزه خدمت رسانی به این عزیران است.

رنجگران در ادامه به اینکه روابط عمومی آیینه تمام نمای فعالیت های یک سازمان است در این میان شبکه تعاونی روستایی نیز نمی توانند نسبت به تحولات ارتباطی، اجتماعی و اقتصادی بی تفاوت باشد و رشد تعاونی ها نیز در گرو راهکار هایی است که یکی از این راهکار ها حضوری موثر و توانمند در جوامع اطلاعاتی و دسترسی به حجم وسیعی از این اطلاعات است.این دسترسی در قالب روابط عمومی ها و ابزار های ارتباطی امکان پذیر است که می تواند به شکلی جامع این حضور را برجسته سازد. اما چگونگی این حضور نیز بدون داشتن پشتوانه های علمی محقق نخواهد شد که در این راستا از زحمات بی دریغ مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر و تشکر کردند.

ایشان 19 عملکرد عمده سازمان و شبکه در زمان دولت سیزدهمرا تبیین در قالب پاورپوینت به حاضرین ارائه و برنامه های توسعه ای سازمان و شبکه را از سیاستهای آتی سازمان بیان نمودند.

همچنین در انتهای جلسه از همکارانی که در بحث ارزیابی عملکرد استانی و ملی مقام اول را کسب کرده بودند تقدیر گردید.

تعداد مشاهده خبر221 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal