سخن روز /
تحقق 55درصدی برنامه کشاورزی قراردادی آذربایجان شرقی تا کنون
1402/10/20

با تلاش تعاون روستایی آذربایجان شرقی 55 درصد از برنامه ابلاغ تعهدی کشت قراردادی مدیریت تعاون روستایی استان محقق گردیده است.

 

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی آذربایجان شرقی، مدیر تعاون روستایی استان گفت: استان‌های کردستان، خوزستان و آذربایجان شرقی بیشترین سطح ابلاغی کشاورزی قراردادی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین رنجگران افزود: آخرین وضعیت کشت قرار دادی با تلاش های صورت پذیرفته تا امروز 2486 قرارداد تایید شده در سطح استان توسط کشاورزان با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران انجام شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این طرح 8430 هکتار از اراضی گندم دیم و آبی خود را زیر پوشش کشت قراردادی قرار دادند که این مهم بدون تلاش همکاران این مجموعه امکان پذیر نبود.

رنجگران تعهد مدیریت تعاون روستایی استان را در مجموع دو محصول گندم و کلزا 16 هزار هکتار عنوان داشت و بیان نمود:در این زمان محدود تا اکنون 55 درصد این تعهد محقق شده هست که نوید بخش موفقیت شبکه تعاون روستایی استان در این طرح بوده و همچنان نیز با حضور عوامل شبکه تعاون روستایی در تعاونی ها و مراکز خرید ادامه خواهد داشت.

رنجگران در پایان با اشاره به ظرفیت های بالای شبکه تعاون روستایی آذربایجان شرقی، میزان خرید گندم در سال جاری را بیش از 58هزار تن عنوان نمود و بیان داشت شبکه تعاون روستایی به واسطه سابقه و ظرفیت های مستعد خود در زمینه خدمت رسانی به مردم همواره در سخت ترین شرایط ممکن در حال خدمت رسانی به مردم است.

 

تعداد مشاهده خبر144 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal