سخن روز /
ظرفیت بالای شبکه تعاون روستایی آذربایجان شرقی در بازاریابی محصولات کشاورزی با واسطه داشتن شبکه گسترده
1402/10/23
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی، رنجگران با حضور در برنامه تراز ضمن اشاره به وظایف تصدی گری و حاکمیتی در خصوص خرید، انبار و بازاریابی محصولات کشاورزی افزود: خرید محصولات کشاورزی در شبکه تعاون روستایی دارای 3 نوع تضمینی، توافقی و حمایتی می باشد. ⬅️در ادامه رنجگران بیان کرد: با توجه به اینکه کل تولید محصولات کشاورزی در استان 5 میلیون تن است و در اکثر محصولات رتبه های یک تا پنج در کشور قرار دارد، ضرورت ورود تعاون روستایی در بازاریابی این محصولات کاملا مشخص است. ⬅️وی با اشاره به جایگاه و حضور شبکه تعاون روستایی در تمام مراحل زنجیره ارزش تولید، افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، فروشگاه‌ها و شرکت‌های تعاونی بخش روستایی می‌توانند به‌ صورت متمرکز و هماهنگ با اتحادیه‌ها در راستای توزیع و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار وارد عمل شوند. روستا بازار معرفی توانمندی‌های روستایی در حوزه تولید و ایجاد بازار مناسب برای عرضه مستقیم محصولات روستاییان است.
تعداد مشاهده خبر120 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal