سخن روز /
شروع خرید تضمینی جو توسط شبکه تعاون روستایی آذربایجان شرقی
1403/05/03
با ابلاغ دستور العمل فنی و اجرایی خرید تضمینی جو 1403 طی ابلاغیه مورخ 12/3/1403 توسط مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و رئیس محترم شورای محترم قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی کالای اساسی کشاورزی خرید تضمینی جو     برای اولین بار رسماً در مدیریت تعاون روستائی آذربایجان شرقی، همزمان با فصل برداشت جو در استان، آغاز و تاکنون 1500 تن جو از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان، رنجگران با بیان این خبر اظهار داشت: خرید تضمینی جو توسط مدیریت تعاون روستایی استان و با مباشرت اتحادیه تعاونی تولید استان در مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی نقاره کوب شهرستان اهر و هریس آغاز شده و پیش بینی می شود مراکز خرید سایر شهرستانها نیز طی روزهای آتی اقدام به خرید جو از کشاورزان نمایند.

رنجگران خاطرنشان کرد: تعداد 16 مرکز خرید در شهرستان‌های استان برای خرید تضمینی جو تعیین شده و تا آخرین روز برداشت جو در استان آماده دریافت محصول و خرید جو مازاد بر نیاز کشاورزان هستند.

وی، همچنین اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی جو تولید داخل کشور به ازای هر کیلوگرم 100 هزار ریال با سه درصد افت مفید و دو درصد غیر مفید اعلام شده است.

تعداد مشاهده خبر181 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal