سخن روز /
طلایی: تیمورلو، الگوی ملی برندسازی سیر در کشور
1404/07/30
محمدرضا طلایی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جشنواره ملی سیر تیمورلو گفت: آذربایجان شرقی استانی کشاورزی است و تیمورلو توانسته با ایجاد هویت ملی برای سیر، الگویی موفق در کشور باشد. 🔸 وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شهرک سیر تیمورلو و تخصیص اعتبارات ویژه جهت حمایت از تولید و فرآوری این محصول خبر داد. 🔸رشد 35 درصدی صادرات محصولات کشاورزی کشور 🔸 صادرات محصولات کشاورزی در سال گذشته 35 درصد افزایش و واردات 20 درصد کاهش یافته است. 🔸 توسعه صنایع تبدیلی، ایجاد سردخانه‌ها و تقویت زیرساخت‌های کشاورزی را از مهم‌ترین اقدامات دولت برای پایداری تولید و تنظیم بازار دانست.
تعداد مشاهده خبر73 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_azarsharghimain_block2253
Powered by DorsaPortal